Kör en lista som Nathalie

Jag har typ inget att skriva om, och min kreativa låga är i princip släkt just nu för jag har så mycket plugg. Då är det lättare att skriva om man får tilldelat sig ett ämne, så jag härmar Nathalie och gör en lista! Första inlägget kommer upp lite senare idag tänkte jag för nu ska jag läsa Trollvinter, sen hämta ut mina nya glasögon och efter det tvätta. Kul!
 
Dag 1 – 10 sanningar om dig själv
Dag 2  Något du saknar
Dag 3 – Din outfit idag
Dag 4 – Vad du köpte du sist?
Dag 5 – Vad har du gjort idag?
Dag 6 – Något som du ser fram emot, och varför
Dag 7 – Din värsta ovana
Dag 8– Meningen bakom bloggnamnet
Dag 9 – Tio saker du vill göra
Dag 10 – En bild av dig för 1 år sedan
Dag 11 – En artist du gillar (Kvinna)
Dag 12 – En artist du gillar (Man)
Dag 13 – Den tionde bilden på bloggen
Dag 14 – De 3 låtar som du aldrig tröttnar på
Dag 15 – En plats du vill till just nu
Dag 16 – Mina favorit tv-serier
Dag 17 – En bild av dig själv idag
Dag 18 – En bild av dig skrattandes
Dag 19 – Något du inte kan lämna hemmet utan
Dag 20 – Din favoritblogg
Dag 21 – En semester du kommer ihåg
Dag 22 – En sång som får dig att gråta
Dag 23 – Något du är rädd för
Dag 24 – Vad har du som bakgrundsbild på datorn?
Dag 25 – En sak du aldrig skulle göra
Dag 26 – Din favoritstad
Dag 27 – En bild av dig själv för 3 år sedan
Dag 28– En vän du har haft sedan 1:a klass
Dag 29 – En bild av dig själv som du skrattar åt
Dag 30 – Något du aldrig tröttnar på att göra
Dag 31 – Dina bästa vänner
Dag 32 – Den bästa bok du läst
Dag 33 – Din bästa spotifylista
Dag 34 – Något du är beroende av
Dag 35 – Vad gör dig mest arg?
Dag 36 - Bästa resan 
Dag 37 - Dina husdjur
Dag 38 - En låt som passar till ditt humör just nu
Dag 39 - En favoritbild 
Dag 40- När var du som lyckligast?
Dag 41 - En sommarbild
Dag 42 - En bild som jag älskar
Dag 43 - En bild på en tid jag saknar
Dag 44 - En bild från min förra sommar
Dag 45 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon
Dag 46 - 10 saker jag gillar
Dag 47 - 10 saker jag inte gillar
Dag 48 - En person jag ser upp till
Dag 49 - En bild på mitt rum som det ser ut just nu
Dag 50 - Min högsta dröm
Dag 51 - En person/kändis jag önskar att jag träffat
Dag 52 - Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 53 - En vän som bor långt bort
Dag 54 - Favorit ställe/plats
Dag 55 - Det här får mig att gråta
Dag 56 - Mina rädslor
Dag 57 - Mitt favoritband