Dag 9 – Tio saker du vill göra

Igår kväll kom Jerry och knackade på, full som satan och med en tänd cigg i trapphuset. Hahahaha inte riktigt så jag tänkte spendera min kväll men det var kul ändå :) Det slutade med att han sov här också, mitt mellan mig och Simon haha. Så jag hade en bra kväll igår :) Besök från bästis uppskattas alltid, full som nykter.
 
 
Meeen; nu ska jag försöka göra den här listan på saker jag vill göra.
 
1. Åka till MINST ett land i varje världsdel.
2. Träffa Lady Gaga (vilket är typ min största dröm)
3. Detta är jättecheesy men jag vill skaffa familj. Inte nu dock, men om några år.
4. Klara Göteborgsvarvet på 2 timmar.
5. Börja köra bil igen (men det lär väl inte hända än på ett jävla tag)
6. Hoppa bungyjump eller fallskärm eller nåt liknande. Är för feg dock hahaha!
7. Flytta till England.
8. Lära mig spela ett instrument, typ piano.
9. Åka på resa men bästa vän Jerry, bara vi två.
10. Komma på en jättebra affärsidé, starta företag och bli rik
 
Faaaan vad svårt detta var! Seriöst, jag har suttit med det här inlägget jättelänge nu. Jag vill ju göra massa saker i mitt liv egentligen, men när man väl ska skriva ner det så blir det så himla svårt hahaha!