Olika former av lycka

Har precis haft en härligt yogapass här hemma för mig själv. Det är helt otroligt hur bra det känns i kroppen! Är helt frälst! Ska testa lite senare ikväll ett nedvarvningspass, och förhoppningsvis kan jag få bukt med mina sömnproblem. Kan verkligen inte sova på nätterna...
 
Förutom träningslycka så uppstog en annan lycka igår. Omslaget till ARTPOP har kommit och det är det snyggaste jävla omslaget till en skiva jag nånsin sett förut! Älskar det! Var väldigt tveksam till omslaget till Applause, men detta är helt otroligt. Gaga har gjort det igen! Dessutom la hon ut på Facebook igår att skivan skulle innehålla Applause och Gypsy. Alltså såhär skrev hon: "ARTPOP, featuring "Applause" and "Gypsy", availible on 11.11.13". Hon tog senare bort det. Undra varför. Betyder det att Gypsy blir nästa singel? Jag hoppas verkligen det :o