Mosig i mitt korvhuvud

Vaknade med världens migrän imorse. När jag inte trodde det kunde bli värre så insåg jag att det inte fanns några värktabletter kvar. Great! Nu mår jag bättre, men missade min föreläsning och är helt mosig i huvudet. Försöker fokusera på min uppgift som ska vara inlämnad imorgon. TUR att jag skrev klart den igår och att det bara är finslip som gäller nu. Hade aldrig klarat av att skriva en bra uppgift när jag mår såhär, blä..
 
Fick hem lite bilder idag som jag har framkallat åt min mammas moster från studenten. När jag såg bilderna blev jag ledsen. Även om studenten var en av de bästa dagarna i mitt liv så kan jag inte låta bli att tänka på Daniel som knappt en månad efter studenten tog livet av sig. Vår champagnefrukost var hemma hos honom. Var det hans sätt att säga hejdå? Usch, det är jobbigt allt det här. Har liksom inte fattat att han är borta än.
 
 
 
Lite gladare tankar nu då! På fredag åker vi till Jonsbol för att delta under familjen Adrells årliga alla helgona-middag. Ser faktiskt fram emot det jättemycket! Det ska bli skönt att få fly vardagen lite, äta god mat och träffa min andra familj.