Styrkepass

 
Gick upp tidigt imorse, på min lediga dag, för att en hantverkare skulle komma hit och justera elementen. När han inte kom på tiden som var avtalad så gick jag till gymmet istället och tog ett styrkepass, armar + mage. Känner mig duktig!
 
Eftersom jag var på gymmet igår och sprang på bandet så ville jag inte göra det idag också. Det är onödigt att skada sig det första man gör när man drar igång igen. Benhinneinflammation? Nej tack! Så jag får varva löpträningen med styrka. Satsar på att vara fit inför studenten, och på att kunna springa kretsloppet. Det stora målet (som dock ligger längre fram) är att springa Göteborgsvarvet.
 
Jag känner redan nu att jag mår mycket bättre i kropp och sinne! Det är såååå skönt att inte röka! Jag orkar mer, sover bättre, luktar gott och känner smaken på maten. Alla som röker borde fimpa för gott!