LONDON BABY

Har suttit hela dagen och väntat på mina kära vänner Jerry och Philip för att vi ska kunna beställa våran resa. Jag har suttit fram och tillbaka på alla flygbolags hemsidor och letat fram det allra billigaste alternativet för oss. Så, nu sitter jag här, med Simon som gör kaffe, och snart kommer J & P för att få det hela gjort.
 
FAN VAD SKÖNT DET SKA BLI! Och vi ska ha superroligt! Alla har varit där innan, utom Jerry då, så vi får ju göra det turistiga också. Men jag ser mest fram emot bra shopping, god mat, lokala pubar och trevliga promenader. Jag behöver åka på den här resan. Det kommer nog ge mig orken att klara av resten av terminen också!
 
Här kommer två (varav den första är extremt oattraktiv och felvänd) bilder från senast vi var i London.
 
 
 
(och om ni undrar så åker vi vid påsk)