Lägenhetssnack

Ännu en gång sitter jag i min soffa, medans hela lägenheten vibrerar av basen från lägenheten under, där låten "Diamonds" med Rihanna spelas. Jag förstår inte att dom inte tröttnar på den låten?! Wellwell, man får väl bara gilla läget. En dag kanske jag vill spela samma låt dag ut och dag in på högsta volym och då är det deras tur att gilla läget.
 
Haha, känner mig som en surkärring men det är jag inte egentligen. Klart dom får spela musik! Det är ju inte sent på natten i alla fall, så det får man ju vara glad för!
 
Idag har jag tvättat. Astråkigt. Jerry var här också, och vi smed lite planer. På lördag händer det grejer, hehe :D Borde egentligen ringa hyresvärden för det är fortfarande en del saker som inte riktigt funkar som dom ska. En sladd i köket som någon (troligen förra ägaren) har svetsat ihop på ett vääääldigt farligt sätt. Sen vill vi ha våran parkering utmärkt, för vi betalar ändå för den men ändå så är det alltid någon som står där. Speciellt när vänner/familj kommer hit och behöver parkeringen. Fett irriterande! Och sen är det där vi har sängen. Vi behöver ett eluttag där, och det har vi blivit lovade. Det skulle fixas i januari. Tror att januari snart är slut, eller har jag fel? Jaja, tar tag i det nån annan dag. Orkar inte nu haha.