Kafferep och paket

Idag har Jerry, min kära vän, varit här och hållt mig sällskap under min lediga dag. Vi har druckit kaffe, planerat inför Londonresan och varit på bibblan. Mycket mysigt! Dessutom har han nu köpt min gamla kamera och det är skönt att veta att den kom i rätt händer så att säga!
 
När vi satt i köket och drack kaffe så skrämde ett välbekant ljud livet ur oss. Brev som trillade in genom brevinkastet. Och vad ligger där? Jo, andra säsongen av Pretty Little Liars! Har väntat på den sen jul och äntligen är den här! Lycklig? Ja! Dessutom kom det ett nytt avsnitt av säsong 3 idag. Det var väl sådär, men skönt att det har börjat igen i alla fall. Har längtat.
 
Nu ska jag försöka plugga lite på uppsatsen jag har att skriva. Usch, behöver fortfarande flera hundra ord för att bli färdig. Orkar inteeee!