Inget internet

Har fortfarande inte fått bredband i lägenheten och det är därför det är tyst här. Men jag kommer tillbaka så fort som möjligt!
 
Igår var det ju nyår. Så jag får önska alla mina läsare god fortsättning! Själv hade jag en superbra kväll! Det började med att bästa vännen Jerry och hans kille kom hit på middag. Potatisgratäng och fläskfilé! Första gången jag och Simon gjorde egen potatisgratäng, och det blev supergott! Efter det satt vi opch pratade och hade det trevligt, tills vi gick upp till Jerry istället för att skåla in nya året med hans mamma. Efter tolvslaget började festen! Vi dansade, dansade och dansade lite till. Klockan var nog 3-halv 4 när jag och Simon gick hem igen. Men det var det värt!
 
Mitt 2012 var ett superbra år. Det bästa på länge, trots all skit med epilepsin. Klart att jag blev ledsen för det och fortfarande är, men vad ska man göra? Det kunde trots allt varit mycket värre. Och nu planerar jag att göra 2013 precis lika bra! Jag har inga nyårslöften som andra, som säger "i år ska jag gå ner i vikt", "i år ska jag sluta röka" eller "i år ska jag dumpa alla falska människor i mitt liv". Jag tror inte på nyårslöften. Jag tar det som det kommer istället, utan att sätta press på mig själv!
 
Så, GOTT NYTT ÅR! Och vi ses snart igen!