Orkar inte skolan mer

Snälla låt denna terminen gå lite snabbare så jag kan ta studenten nån jävla gång då!
 
Dricker det svarta guldet och pluggar ännu mer efter skoltid. Jag ÄLSKAR att gå på gymnasiet!
 
Okej, så idag har det varit en aslång dag verkligen. Ska vara glad att jag fick lite sovmorgon i alla fall. på virtuella gjorde vi som vanligt ingenting egentligen, men jag borde börja på mitt slutprojekt i den kursen. Vet vad jag ska göra så det blir nog bra. På religionen fick vi en skriftlig uppgift om näthat, och det är roligt att skriva om men det blir intensivt! Satt och skrev non stop i över 1 timme och efter det var man ju gött mosig i huvudet. Som om Ulrika visste vad vi hade jobbat hårt så satte hon på fortsättningen på Snapphanar. Man somnade ju inte alls nä... (Kursen var historia).
 
Sista lektionen dock, den var nog värst. Engelska. Jag vet inte om jag har nämnt det förut, men det har jag troligen gjort; jag har så SJUKT hårt i engelskan nu! Jag suger verkligen, trots att jag kämpar :( Idag fick vi tillbaka våra uppsatser som vi skrev för ett tag sedan. Den uppsatsen jobbade jag med hur länge som helst. Jag slet, korrekturläste, lät andra läsa, rättade, skrev om och höll på. Jag verkligen KÄMPADE för att bevisa för mig själv att jag skulle klara ett VG om jag bara la i en extra växel. Vad fick jag för betyg då? G+. Jag hade inte tillräckligt med varierat språk tydligen. Nåt om att jag använde samma ord för mycket. TACK. SÅ. JÄVLA. MYCKET.
 
Nä, usch. Förbannad, ledsen och utan hopp. Jag får väl bara gilla läget, men det svider när man verkligen har kämpat för något.
 
HA DET!