Jag är inte rasist, men...

Åh vad arg jag blir! Jag fattar inte hur dumma människor i vårat avlånga land är! Man vill inte betala nån skatt, men samtidigt vill man få allt (sjukvård etc) gratis. När det kostar att leva är det invandrarnas fel. Inte finnarna, nörrmännen och danskarnas fel dock. Det är bara färgade invandrare som kommer och tar våra pengar och jobb och ser till att vi måste betala själva när vi går till tandläkaren.
 
Hur ignorant kan man vara?! Är så jävla trött på "Jag är inte rasist, men.."-snacket. STÅ FÖR DEN DU ÄR ISTÄLLET! Det är synd bara att alla som tycker så är vidriga svin som vi borde skicka ut ur Sverige istället för invandrarna. Ni tillför inget bra ändå. Personligen är jag FÖR mångkultur och EMOT all bullshit som ni äckelsverigedemokrater kastar ur er!
 
#förbannadtjej