Varför sover jag så mycket?!

Här sitter jag med mitt "morgon"-kaffe i handen och ser ut som en zombie. Vaknade för drygt en halvtimme sen. Så har det varit ett tag nu, förutom veckan i London och när jag går i skolan. Jag går och lägger mig vid 11 på kvällen, sen sover jag dryga 12 timmar efter det. Eller mer. Ställer larm gör jag, men ligger och snoozar tills larmet stänger av sig själv i vilket fall. Har försökt att hitta alla möjliga anledningar til varför med det är ju lättare sagt än gjort!
 
Jaja, nu ska jag i alla fall dricka mitt kaffe, äta lite frukost och sen ska jag testa pilates! Jag vet inte varför, men jag hade fått för mig att det var träning med en boll? Haha där ser man vad man vet! Ända sedan jag fick veta vad det verkligen var för cirka 2 år sedan har jag sagt att jag ska testa med har aldrig fått tummen ur röven. Folk säger dock att det är det jobbigaste man kan göra.. Skrämmer mig lite, med tanke på den träningsvärken jag har sedan igår, både i ben och i rygg. Hej otränade Susanne! Så; idag blir det pilates. Trots att vädret är vackert och jag hellre hade sprungit en runda. Men jag ska ta det lugnt nu i början när jag springer ute, för jag vill INTE få benhinneinflammation igen. Det gör ont och gör en lat.