När allt går åt fel håll, vad gör man då?

Det var fem provpass igår. Ett av dem skulle tas bort, och det visste jag, men jag visste inte vilket. Jag gjorde bra ifrån mig på fyra av proven, för det femte var svinsvårt. Vilket tar dem bort? Jo, självklart det jag gjorde allra, allra bäst. Så här sitter jag med mina sägerinteantalet rätt, som troligen hade varit långt över det om dem tog bort rätt provpass! Det betyder att jag inte höjde mig sen förra gången. Sänkte mig däremot. Och det gör mig såååå arg!!!!
 
I mitt hjärta fick jag 2.0.
 
Och när det känns så här skitigt finns det bara en sak att göra. Igår åt jag en Yollibox och såg på Dexter. Idag ska jag gå till gymmet och träna bort den där Yolliboxen och SEN se på Dexter. Kanske borde man springa en stund också? Att springa är precis som terapi, för er som undrar. ÅÅÅÅÅÅÅAHGDSHSBD!!!