Hemma igen

Okej, nu var man hemma igen då. London var underbart, och trots att det var kallt ute så fick vi oss ett gäng ordentliga promenader runt stan. Fick också med mig en ny garderob hem så nu håller jag på att rensa bort gamla kläder för att få plats med allt. Dock är det så fint väder så jag ska nog ge mig ut på en springtur/PW. Måste egentligen plugga också men det kan jag göra senare. Först ska jag suga in lite sol!
 
 
Köpte mig ett par nya löparskor i London också. Nike FreeRun. Äntligen äger jag ett par! Superbra är dom faktiskt, och jag känner att jag springer på ett helt annorlunda sätt än innan. Sätter typ ner tårna i marken först? Nä, istället för att blogga så ger jag mig ut nu. Och hoppas att lungorna är med mig idag. Får så ont av att andas in kall luft! Nu är det dock närmare 10 grader ute så det borde ju gå bra.