Dag 15 - Min drömresa


Faktum är att jag redan har varit på min drömresa, och jag har inte kommit på någon ny. Min drömresa var att åka till London med min stora kärlek och leva loppan, och det var precis det jag gjorde i sommras. Åh, vad jag saknar den veckan! Vi bodde på ett hotell som hette Easy Hotel vid Earl's Court. Vårat rum hade inget fönster och duschen var trasig så det rann ut vatten på golvet i rummet. Ingen lyx direkt, men det var ändå så himla mysigt! Jag hade utan tvekan gjort om det!

Vad vi gjorde på dagarna var mest att titta på turistsaker (det var Simons första gång i London), fika på Starbucks och Pret a Manger, skratta och shoppa. Dagen innan vi åkte hem gick vi på en musikal tillsammans; We will rock you. Jag har sett den två gånger nu och gör gärna om det igen, så jävla bra är den!

Så, ja. Min drömresa har jag redan varit på. Jag kanske snart kommer på en ny drömresa, men än så länge är det ingenting som har kommit upp i mitt huvud.