When I look at you

Jag är så himla trött hela tiden! Det känns som att jag inte sover något på nätterna fast att jag gör det. Börjar bli riktigt less nu. Så imorgon ska jag sova ut ordentligt. Gick ju upp 8 imorse och körde Malva till Vårgårda och sen kunde jag inte riktigt somna om.

Imorgon ska jag väl ta tag i mitt rum på riktigt och göra en storstädning. Vem vet, ni kanske kan få se lite före och efterbilder? Just nu ser det ut som ett bombnerslag. Usch. Blir äcklad av mig själv ibland faktiskt. Så imorgon blir det damma, torka av, plocka iordning och dammsuga. Kanske rensa ut lite skit också. Hoppas att jag inte skjuter upp det denna gången nu då.

Idag (eller ja, igår om man ska vara petig) så har jag varit ihop med Simon i 11 månader. Det känns så himla fjuttigt med tanke på att han är min fästman nu! Det känns som att vi har känt varandra hela livet. Så, dom där töntmånaderna bryr jag mig inte om. Simon är mannen i mitt liv. Så är det bara. I can't take my eyes of you <3