Underbara migrän

Ännu en gång vaknade jag upp med migrän på morgonen. ROLIGT! Sen insåg jag att även om jag väntade tills nästa buss så hade jag bara hunnit vara i skolan i typ en halvtimma. Så jag sjukanmälde mig hela dagen istället. Sov till halv ett, helt sjukt!

Nu har det i alla fall fixat sig med bokningen till aerobics ikväll. Så nu taggar jag! Har en liten fundering på att dra dit tidigare och dra en runda på löpbandet. Värt eller inte?

För övrigt, när jag vägde mig innan träningen i måndags så vägde jag 60. När jag vägde mig dagen efter vägde jag 62. Tack för boosten! Eller inte -.- Jag har ju inte ätit mer än jag brukar heller. Varför blev det så? Aja, på något sätt ska jag väl kunna nå mitt mål på 58kg. (på ett hälsosamt sätt)

-

Nu har jag ätit frukost och ska sätta mig och plugga lite naturkunskap. Synd att våran lärare är störd och att ingen förstår uppgiften. Men jag ska göra det bästa jag kan. Så nu blir det att forska om olika världsbilder! YEAH!



MUMS! <3