Just idag är jag stark

Jag är så himla glad idag! Till skillnad från igår så går allt som jag vill idag! Har precis ätit lite efter träningspasset på Sportlife. Det var riktigt kul, även om jag inte hängde med hela tiden. Känner mig lite ringrostig, haha. Men även om jag har gått upp i vikt så har jag skymtat en liiiiten förändring, speciellt på min mage. Och den blir mindre. YAY!

Förresten så vill jag inte vara triggande eller något. Och jag tror på att gå ner i vikt hälsosamt. Jag unnar mig gärna godsaker lite då och då och jag äter precis som jag ska. Så oroa er inte.

Nej, men förutom migränen imorse så har allt varit så himla bra! Satt och pluggade en stund förut också och det gick verkligen frammåt. Nu är jag snart klar med det arbetet jag håller på med. Härligt! Synd att jag missade skolan pga. migränen bara. Men det tar jag igen imorgon!

Nu ska jag ta med min goda självkänsla och mitt goda humör till sängen. Kanske se lite på tv, men vi får väl se vad jag orkar. Hörs imorgon!