Flummig fredagsmorgon



Ni får stå ut med ännu en osminkad photo booth-bild på mig! Jag sitter i alla fall i skolan just nu och har multimedia. Vi ska redigera våran film nu och det kan ju bli intressant, haha. Jag är trött och hungrig och känner mig mest mosig i huvudet så jag kommer nog inte få så mycket gjort idag alls faktiskt. Jag ska plugga hela helgen istället. Fixa den där vetenskapliga rapporten för naturkunskapen och redigera klart denna filmen så den blir klar nån gång. Och börja skriva på mitt reportage. Eller göra lite research i alla fall.

Men nu ska jag åtminstonde lägga in alla klipp i premiere. Och då måste jag stänga ner webbläsaren eftersom datorn crashar annars. Kasst är det. Men å andra sidan är de det enda som är irriterande/dåligt med min dator. Annars är det min lilla bebis.

Aja, tack och hej. Nu ska jag faktiskt göra nåt vettigt.