Bloggtorka till tusen

Nu har det väl gått sådär 100 år sedan jag bloggade senast. Jag ska inte komma med massa förklaringar. Jag har helt enkelt inte orkat eller haft lust, punkt. Men jag hade tänkt att försöka få igång det igen i alla fall. Nu har jag ju höstlov och imorgon tänkte jag skriva en lista på vad jag kan blogga om. Behöver lite inspiration just nu så att ni inte behöver läsa bara en massa meningslösa inlägg om vad jag gör på dagarna. Jag förstår att det blir tjatigt efter ett tag och jag tycker inte ens att det är roligt att skriva dom där inläggen.

Just nu sitter jag och tittar på Idol tillsammans med familjen Adrell. Trevligt, trevligt. Snart är det dags för Skavlan. Känner mig ganska vuxen som tittar på det! Men vänta, just det! Jag är ju vuxen! På papper i alla fall... (kan ju säga att jag fortfarande är ett litet barn i hjärnan).

Aja, skriver imorgon. Eller i övermorgon. Eller någon annan dag. Vi får se helt enkelt!