Tiden står still

Jag, Simon och Agnes slängde ihop lite ugnsbakad lax och ris, sen gick jag och Simon och sov en timme. Det jobbiga med allt är att det inte alls känns som att tiden har gått. Möjligtvis känns det som att vi har fördrivit en kvart. Den här dagen går verkligen långsamt!

Vi var på Gina Tricot och kollade, men jag hittade ingenting. Sen upptäckte vi att bensinen i stort sett var slut så jag var tvungen att tanka en gång till. Verkligen inte vad jag hade planerat! Men det är som det är. Får skylla mig själv en del faktiskt. Det är bara det att bensin är så sjukt dyrt! Kan det inte vara billigare? Då hade jag gärna tankat. Mycket och ofta.

Istället för att förpesta bloggen med meningslösa inlägg ska jag se på Queer as Folk. Eller läsa min bok. Jag läser en bok som heter Hundraåringen just nu. Sjukt rolig bok som alla borde läsa! Handlar om en hundraårig gubbe som rymmer från sitt ålderdomshem.