Gör allt klart inför skolan

Okej, jag har sprungit runt och letat i hela huset efter min förlängningssladd till datorladdaren. Sen var den i lådan i köket. Så jävla typiskt mig. Nu när skolan börjar på måndag känner jag mig stressad och vill ha allt fixat. Så nu har jag letat fram sladdar, uppdaterat datorn lite till, rensat och så småningom ska jag trycka "reparera skivbehörighet" också. Synd bara att jag inte har uppdaterat datorn på ett tag så det tar ungefär hundra år att göra det. Men det är värt, så allt är fungerande inför starten så man slipper krångla med skiten då :)

Jag funderar också på att skaffa en hårddisk. Jag kommer nog behöva en. Eller i alla fall göra backup på massa saker och sen radera dom för jag behöver verkligen platsen på datorn. Har inte bestämt mig än. Ska se om man kan hitta någon bra till ett billigt pris.