Tillbaka igen!

Slut på ursäkter, jag har bara helt enkelt inte orkat blogga på ett tag. Så nu när jag har lust igen så fick det bli som vanligt; jag tog bort min förra blogg och gjorde en ny. Typiskt mig. Jag lovar att jag ska FÖRSÖKA hålla fast vid denna, men jag kan inte lova något.

 

I vilket fall så har Simons föräldrar varit borta i norrland i en vecka nu. Imorgon kommer dom hem och jag, Simon och Agnes har städat här hemma i panik. När det inte är några vuxna i närheten har det en tendens att bli ganska stökigt. Klockan är 00:47 när jag skriver det här och jag borde väl egentligen sova, men jag har helt vänt på dygnet. Jag är uppe till 3, sover till 1-2. Inte min stil egentligen, men det beror nog på att jag är så sjukt trött på att ha sommarlov.

 

Är det bara jag som tröttnar? Jag vill tillbaka till skolan och komma in i rutinerna igen. Jag vill inte sova hela dagarna för att sedan göra i stort sett ingenting. Sån har jag alltid varit. Det går bra att vara ledig den första månaden, sen tröttnar jag. Tur att det inte är så långt kvar tills skolan börjar då i alla fall.

 

Nä, nu när jag ändå tänker på det så ska jag nog försöka sova en stund. Och ställa larmet. Måste verkligen vända tillbaka dygnet nu. Hörs imorgon!