Uppdatering; vad som har hänt det senaste

Ok, har inte skrivit här på ett tag så tänkte uppdatera er på vad som händer i mitt liv just nu. Jag har börjat på min mattekurs vilket är SKITJOBBIGT för matte är verkligen inte min grej. Sitter och pluggar att räkna i baser och läser om procedurell vs. konceptuell undervisning och blablabla. Har därför inte särskilt mycket tid och ork att göra annat; till exempel blogga.
 
Dock har jag ett ljus i livet just nu. Eller två, om man ska vara exakt. Lyckades få biljetter till Lady Gaga i både Stockholm och London, vilket betyder att jag först får se henne den 30 September i Sverige och sen den 23 Oktober i England. I England har vi dessutom VIP-biljetter vilket gör att vi får komma in på arenan tidigare än alla andra = bättre platser.
 
Har lagt ut så sjukt mycket pengar på detta att jag bara vill gråta, även om jag kommer få tillbaka det mesta. Men det är SÅ värt det! Kan inte fatta att jag ska få se henne TVÅ GÅNGER I ÅR!!! I ÅR ALLTSÅ!!!!! Waaaaaaah :D