Riktigt seg dag..

Vad har jag gjort idag då? Vaknat, åkt och köpt cigg och gjort ris. Det är allt. Men jag orkar verkligen inte. Jag vill bara ta det lugnt nu dom sista lediga timmarna innan skolan börjar. Så jag kan vara utvilad när vi drar igång på riktigt. Jag hade i alla fall tänkt att se på Tarzan ikväll för det var länge sen. Tråkigt bara att jag inte har nån fungerande VHS-spelare så jag hoppas att Simon har den på sin hårddisk.

Skulle egentligen åkt till Eve ikväll men jag orkar verkligen inte. Inteinteinte! Jag vill bara krypa ner under filten i min goa pjamas och ta det lugnt. Det är inte alls min dag idag. Jag borde vara ute och festa en sista gång som alla andra gör. Men nejdå. Ibland blir jag irriterad på att jag inte har nån ork när jag vill ha det. Men det är väl som det är.

Bild från nyår. Då var man party i alla fall.