Nytt bloggtema!

Okej, jag har suttit och mindmapat med mig själv lite nu och kommit fram till vad min blogg ska ha för tema; Design. Och då menar jag allt som har med design att göra. Webbdesign, grafisk form, foto, film osv.

Detta temat passar mig alldeles perfekt eftersom jag går linjen Digital design och kommunikation i skolan. Nu i början har jag inte riktigt bestämt hur jag ska lägga upp allt, men jag vill i alla fall vara seriös. Så håll utkik! Förhoppningsvis kommer bloggen få ett helt nytt utseende inom kort och även nya kategorier. Självklart kommer ni få höra mer om mitt liv osv, men inte lika mycket som förut.

Aja, så nu kommer jag fokusera på att fixa till bloggens utseende på nytt och sen kommer jag dra igång den alldeles nya bloggen; Susannes digitala design! Jag kommer inte byta adress och inga gamla inlägg kommer att tas bort så oroa er inte. Hoppas ni står ut med att vänta :) Men vad är det man säger? Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;)