Testar ny foundation

Okej, ni som känner mig vet att jag inte har smink särskilt ofta, och speciellt inte foundation. Anledningen till det är att jag inte har hittat någon som passar min hudtyp. Alla jag har testat ser onaturliga ut och min hud blir alldeles äcklig. Hellre utan i så fall! Men nu har jag fått tips om Body Shops extra virgin minerals foundation flera gånger så jag bestämde mig för att gå till Body Shop och prata med nån som jobbade där.
 
Sagt och gjort, jag gick dit, och tjejen i butiken var väldigt hjälpsam. Hon hjälpte mig hitta rätt nyans, la på i ansiktet för att visa hur det såg ut och visade mig olika appliceringstekniker. Kan det vara så att jag äntligen har hittat rätt? Hittills är jag nöjd i alla fall. Den jämnar ut fint, känns inte tung och täpper inte igen porerna. Perfekt!