Kamerasladden är spårlöst försvunnen!

Jag tror att jag blir galen snart! Hittar inte min kamerasladd :( Är just nu hos Simon, men jag ska leta mer när jag kommer hem ikväll. Har ingen vidare lust att blogga när det bara är inlägg fulla med text. Man vill ju ha lite bilder också! I fredags var jag i alla fall med pappa på after work! Himla trevligt, så här får ni en mobilbild!


Annars har lovet varit underbart. Har tagit det lugnt mestadelen och tittat på serier. Precis vad jag behövde! Datorn har fått vila lite och det har varit skönt att inte vara uppkopplad hela tiden faktiskt. Men nu är jag tillbaka igen. Ikväll börjar Big Brother igen! Bloggaren Hannah Widerstedt ska vara med och det kommer väl bli hyffsat intressant.. Får väl se hur det går för henne ;) Tycker ändå att hon är rätt underhållande fast att hon beter sig illa. Tror dock att det mesta är ett skådespeleri.