Hade gett allt för en påse godis


Shit vad godissugen jag är! Har precis sett det nya avsnittet av Pretty Little Liars och jag dog lite. Det är verkligen spännande nu! Längtar så tills man får veta vem A är!

Simon är på arbetsintervju och jag sitter och håller tummarna för honom. Sen åker vi ut på landet (vilket innebär att jag inte kan se Big Brother idag), och det suger ju lite. Men morgondagen kommer bli en bra dag! Simon åker med ända till Göteborg så ska vi ta en morgonfika innan skola/praktik. Myspys!

-

Första skoldagen var inte så jobbig som jag trodde att den skulle vara faktiskt. Jag var trött och sådär, och engelskaprovet gick åt helvete. Men på ett sätt är det skönt att komma tillbaka. Synd bara att hälften av alla i klassen skriker när dom pratar så jag får en jävla huvudvärk varje dag! Men det är väl sånt man får leva med ^^ Imorgon ska vi till Kållered och göra målgruppsanalyser till vårat sagoboksprojekt. Vi ska besöka nån förskola där och prata med personal/barn. Rätt kul ändå! Dock är det lång övertid jämfört med när vi brukar sluta på onsdagar, men vi fick ändå vara lediga igår. Och jag är ledig på fredag också.

Nu ska jag fortsätta göra det jag gör. Packa ner grejer att ha med till Simon alltså.