Dag 18 – Min familj

Åh, vad ska jag säga? Jag har en ganska normal familj. Har en mamma och en pappa som inte är skilda. Har en lillebror också.

Min pappa är himla envis. Och han blir ganska lätt uppretad om saker inte går som han vill. Dessutom är han rätt speciell när det kommer till matlagning. Jag som då är vegeterian lagar min egna mat för att pappa påstår att han inte kan laga vegetarisk mat. Ändå står han bakom axeln på mig och ser till så att jag "gör rätt" när jag lagar min mat. Irriterande! Dock har min pappa hjälpt mig mycket i livet och jag är lite av pappas flicka. Och vi tränar ihop. Gymmet är hans andra hem!

Min mamma sitter mest framför tv'n när hon inte jobbar. Och tvättar. Jag får inte tvätta för min mamma så jag vet inte hur man använder våran tvättmaskin. Lite konstigt.. Lite då och då brukar vi dock åka på shoppingturer, och hon är verkligen den bästa att shoppa med! Om vi inte shoppar brukar vi gå på konserter. Det händer väl inte jätteofta men senast var vi på ZZ Top. Grymt!

Min bror är en pain in the ass för det mesta. John heter han. Jag vill oftast slå honom och han håller mig vaken på nätterna när han är högljudd. Fast om jag verkligen tänker efter så är han nog min bästa vän i hela världen. Kan berätta det mesta för honom och jag vet att om jag skulle behöva hans hjälp skulle han alltid ställa upp. Skulle inte kunna leva utan min bror <3

Sen har jag ju min andra familj också; familjen Adrell. Men jag ska inte skriva om dom. Fast älskar dom också. Om det mot all förmodan skulle ta slut med Simon hade det varit extra jobbigt, för då hade jag förlorat en hel familj också.

Min far :) Har tyvärr inga bilder på mamma och brorsan på denna datorn :(