Dag 14 - 10 saker jag vill göra innan jag fyllt 30

* Flytta hemifrån (självklarhet...)
* Besöka alla kontinenter
* Studera i London
* Skaffa barn
* Hälsa på Stefania i Chile
* Frilansa som journalist
* Göra en kick-ass hemsida
* Köpa en bil
* Föreläsa om Borderline personlighetsstörning
* Se Evanescence live

Alltså, oftast känns det som att jag har så himla stora drömmar och så mycket planer för mitt liv. Nu när jag gjorde den här listan hade jag svårt att komma på 10 saker jag vill göra innan jag är 30. Jag kanske inte har så mycket planerat egentligen? Btw så kommer väl massa fråga vem Stefania är. Och det är min barndomskompis som flyttade till sitt hemland, Chile, när vi var 10 år. Jag saknar henne verkligen <3

Stefania i den gula tröjan. Detta fotot är taget ungefär en månad innan hon flyttade.
Dom andra på bilden är resten av mina barndomskompisar; Elin, Jonathan, Emelie N, Emelie S och Lina.