Äntligen klar!

Jäklar vad stressig denna veckan har varit i skolan! Dokumentärfilmen, bokanalysen och engelskan. Seriöst, jag trodde att jag skulle behöva skita i nåt av det. Men nu är ALLT klart! Inga fler uppgifter innan lovet! Känslan är nästan samma som frihet. Så himla skönt att kunna andas igen!

Imorgon ska dokumentären redovisas. Våran blev ganska B och sådär, men vi får förhoppningsvis ett godkänt i alla fall. Herregud vad jag och Joe har kämpat med redigeringen! Alla klagar på att vi har haft lite tid på oss att göra detta, men jag tycker vi har haft ganska lång tid på oss. Det är bara det att alla i våran klass väntar tills det verkligen börjar krisa sig innan dom börjar. Det inkluderar mig också, oftast. Det är inte lärarna som borde ge oss mer tid, det är vi som borde börja i tid istället.

Well, nu ska jag exportera dokumentären från premiere och sen ska jag göra varm choklad åt mig och simon. Det blir myspys ikväll. Imorgon är sista dagen i skolan innan lovet och jag är så glaaaaaaaad! :D