Tentaskrivande och Ikeashopping

Sitter och skriver på min tenta, men det står helt still i huvudet på mig. Den här magkatarren tar verkligen all min tid och ork men jag MÅSTE skriva den här tentan för annars är jag körd! Tur att jag har gott om tid på mig åtminstone.
 
 
Var för övrigt på Ikea förut med mina föräldrar. Trodde på riktigt att jag skulle tappa det och bara bryta ihop för jag mådde så himla dåligt. Illamående och ont i magen, och mediciner som inte funkade. Men jag tog mig samman och fick köpt det som jag skulle köpa! Fick ju ett presentkort där i julklapp av min faster och hennes man och det kom till användning kan jag säga!
 
Har köpt handdukar, plastblommor, servetter, påsklämmor, glasburk, vispar etc. Lite småplock helt enkelt som vi behövde här hemma.
 
Nu tänker jag fokusera på att bli av med den här skitmagkatarren så jag kommer ligga hemma ända tills det blir bra. Kommer tråkigt nog kanske inte ens kunna åka till Danmark imorgon som var bestämt. Å andra sidan så visste jag ju att det kanske skulle bli såhär så jag är inte jättebesviken. Mest ledsen för Simons skull. Men aja, det är som det är.
 
Detta blev ett längre inlägg än jag trodde men nu ska jag sluta skriva här och återgå till tentan. Kram på er!