En liten lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj, massor av saker! Men en sak som jag aldrig hade gjort förut var att skaffa katt och nu har jag min finaste Sipri <3

Hur har ditt 2013 varit?
Det har varit ett av de bästa åren på länge!

Blev du kär i år?
Nä jag har varit kär sen 2010!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
17 juli. Saknar dig Daniel!

Vad är din största framgång 2013?
Hmmm.. Börja högskolan I guess? Medans åtminstone hälften av mina vänner gör INGENTING med sina liv just nu hahaha.

Bästa köpet?
Min nya MacBook Pro! 

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När ARTPOP kom ut <3 Jag typ dog, ok?

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Venus - Lady Gaga
Roar - Katy Perry
Faith - Blasterjaxx

Vem har du umgåtts med mest?
Jerry, Tony, Emelina, Simon (ofc) och min lillebror tror jag!

Har du haft ett förhållande under 2013?
Yessssbox

Vart reste du under 2013?
Krakow, London, Kiruna, Rom, Venedig och Berlin!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
SOMMARJOBB! Orkar inte sitta hemma en hel sommar igen och bli deprimerad </3

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag kommer faktiskt inte ihåg!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, om jag slapp ha epilepsi så skulle det varit MYYYCKET bättre 

Vem saknade du?
Mormor, Johanna, Stefania och Daniel

De bästa nya människorna du träffade?
Åhhh, detta är så svårt! Men jag får väl säga mina nya classmates här. Gillar i princip allihopa! Förutom dem så är det nog Nelly. Sjukt rolig människa!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
LEV