Dag 8 – Meningen bakom bloggnamnet

Jaaadu.. Jag använde mig av namnet glittertejp första gången när jag var kanske 11 år gammal. Jag var med i en bokklubb som hette läslusen, och det fanns ett forum där man som medlem kunde skriva diverse saker. Där började det alltså.
 
Jag vet inte riktigt hur jag kom på namnet. Jag tror att vi hade nån diskussion om olika dekorationstejper och då kom ordet upp. Eftersom jag inte hade något bra alias så fick det bli glittertejp helt enkelt. Det lär fint och jag tyckte det var ganska unikt.
 
Sen så bara fortsatte det så. Jag heter glittertejp överallt i stort sett. Alla vet att det är jag som är glittertejp. Och det är ganska roligt rycket jag! Att ha liksom ett alias på nätet som folk ser, och vet att det är jag. Dessutom (lite från ämnet men) så står det glittertejp i Simons förlovningsring istället för mitt namn.