Dag 1 - 10 sanningar om dig själv

1. Jag är mörkrädd och väcker Simon om jag behöver gå på toa på natten, trots att toan ligger precis brevid sängen (töntig, jag vet)
2. Jag låtsas som att det inte är en big deal men sanningen är att jag är rädd att få ett epilepsianfall varje dag och har svår ångest pga. det.
3. Jag tycker om en låt med Justin Bieber (As Long As You Love Me)
4. Jag har inte så bra självförtroende som jag verkar ha
5. När jag åker till Berlin har jag varit utomlands 4 gånger bara i år och det ger mig ångest för jag tänker på dom som inte har råd att ens åka till staden brevid.
6. Jag skäms över at jag är bra i skolan (av nån konstig anledning?)
7. Jag lipar för allt nuför tiden och jag vet inte varför, men jag typ gillar det för då kommer alla känslor ut istället för att fastna inombords haha
8. Förut var jag ganska bråkig och hade inget problem att ställa till en scen om jag tyckte nåt var fel, men nu är jag nog lite konflikträdd kan jag väl erkänna
9. Min Born This Way-tatuering är en omgjord version av den som Lady Gaga har på sitt lår:
 
 
10. Ibland provocerar jag folk för att det är kul haha jag är så himla hemsk
 
Svårt att komma på sanningar när man inte vet vad ni vill veta haha? Men aja, detta får väl bli bra. Har hämtat mina glasögon nu för övrigt och jag är yr och har ont i huvudet som man alltid får av nya glasögon. Känns som jag hallicunerar också typ haha? Aja, nu ska jag se på Gossip Girl och fixa tvätten.