Blöööööh

Tony kom förbi en sväng förut trots att jag inte orkade, men när en vän är ledsen får man väl ställa upp. Vi pratade om roliga saker och drack kaffe, men jag var mest stressad över att jag behövde läsa ut en bok som jag knappt börjat på. När han väl gick, typ runt 7, så satte jag mig ner och har läst konstant sen dess i en bok som heter Svart glas.
 
 
Helt ärligt så är det typ den sämsta boken jag nånsin läst. Ingen handling, konstiga intriger som aldrig avslutas etc. Inget att rekommendera. Men nu har jag läst ut den i alla fall för att Emelie ska få tillbaka den imorgon. Skönt att slippa se den igen haha! Nu har jag för övrigt snart läst klart alla barnböckerna vi skulle läsa till kursen och det känns så himla sköööönt! Jag har aldrig läst såhär mycket på en vecka innan och jag börjar bli lagom trött nu.