Alltså mitt liv
Igår skulle jag ut och äta med min pappa. Kände mig lite konstig på vägen dit men tänkte inte så mycket på det. Sen fick jag så ont i magen och mådde så illa att jag fick gå hem med maten orörd. Hade ätit några pommes bara. Sjukt pinsamt, men jag kunde verkligen inte stanna kvar. Sen låg jag och sov i princip hela eftermiddagen. Mådde lite bättre så gick över till Jerry och festade där. Mådde bra hela kvällen så jag trodde allt berodde på nån slags ångest. Men likförbannat vaknade jag idag och mår likadant!
 
Fick alltså ställa in Café Linné. Jag ville så himla gärna gå, men det funkade inte imorse. Kunde knappt stå upp liksom. Fick även ställa in med mormors syster för OM det är något virus jag har dratt på mig så är det inte bra om hon som gamling blir smittad. Nu mår jag lite bättre igen, men har fortfarande ont i magen. Är det stressmage kanske? Jag vet inte. Har inte känt mig så stressad men magen är ju uppenbarligen sur på mig i vilket fall.