Välgörenhet woho!

Jag har ju som ni vet epilepsi, vilket är en av MÅNGA hjärnsjukdomar som drabbar oss människor. Ni kanske tror att man vet mycket om hjärnan, men det är så fel som det kan bli! Och för att kunna lära sig mer så är forskarna beroende av våra pengar. Därför har jag valt att samla in pengar till hjärnfonden via tradera-auktioner. Alltså, jag säljer några plagg, och alla pengar jag får in går direkt till hjärnfonden. Bra va? Jag vill ju att de som i framtiden blir sjuka ska ha bättre förutsättningar än mig.
 
 
Så, gå in och ta en titt i alla fall på mina auktioner! Kanske känner du någon annan som skulle vilja ha nåt av det jag säljer? Du behöver inte köpa det till dig själv. Och sprid gärna om ni har lust! (klicka på bilden för att komma till auktionerna, annars finns länken här: http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2901040)