Funderingar..

Har länge funderat på att skriva en bok. Kanske ska jag åtminstonde försöka sortera mina tankar och anteckningar lite så jag har en början, så får jag se vart det tar mig. Hade varit spännande, även om mitt mål inte är att ge ut den på något sett. Hmm... Frågan är om det är värt att rycka i allt det gamla som var så svårt, men på ett sätt kan jag inte bara låtsas som om mitt förflutna inte finns. Jaja, vi får väl se vad det leder någonstans. Hemskt vad jag bloggar idag och hämst vad mycket tankar jag har. Det är som om hjärnan gick igång som med ett knapptryck bara för att jag började skolan idag. Jag gick upp tidigt. Har kanske druckit en kopp kaffe för mycket. Men oj så mycket det snurrar just nu! Och massa känslor. Tänker på Per Gessle som sjunger "Här kommer alla känslorna på en och samma gång". Lite så är det just nu. Men det får det vara ibland.
 
Sen, på tal om att skriva bok. Jag vill ju skriva en livshistoria. Någonting man får följa från början till slut. Men mitt liv är ju långt ifrån över. Det har knappt ens hunnit starta. Så hur ska jag kunna berätta en livshistoria om jag bara har en början? Äsch, skit samma, nu ska jag ta en cigg och försöka sova. Skriver för mycket blajj och det är säkert ingen som läser ändå. På återseende!