Pilates, gymmet och middag

Började dagen med att testa på pilates, och det kan jag säga att det var nog det jobbigaste jag har gjort på länge! Det brändes som fan på ställen jag inte ens visste fanns! Men, det är ju det som ger resultat, och resultat vill man ju ha. Efter pilates-passet var jag mest sugen på att ligga i sängen och sova, men jag ryckte upp mig och fick ner Emelina hit för lite pyssel. Så nu är jag klar med projektarbetet. Effektiv jag är! Sen bestämde jag mig för att hänga med henne till gymmet för ett armar och mage-pass. FAN VAD JOBBIGT! Men nu är det gjort i alla fall, och jag kommer väl få ligga förlamad i sängen hela dagen imorgon istället!
 
Efter gymmet köpte jag mig en Yollibox till ikväll, och sen gjorde jag och Simon middag. Sjukt gott! Hemmagjorda pannbiffar med vitlök och timjan, smörstekt sparris, spenat och tomat. OMNOMNOM!!
 
 
Testade även nya träningskläderna jag köpte i London. Supersköna! Insäg även idag att trots den senaste månadens lathet så är min mage fortfarande snygg!