Gym, storstäd och plugg

Har varit väldigt produktiv idag må jag säga. Har fått massa saker gjort! Började dagen med en god grötfrukost, sen gav jag mig iväg till gymmet tillsammans med Simon. 30 minuter crosstrainer och 30 minuter på bandet i uppförsbacke. Det brände gött! Nu har jag två vilodagar att se fram emot (kommer dö av tristess) och efter det hoppas jag att min fot är helt bra igen. Har fortfarande ont och vill börja springa igeeeen!
 
Efter gymmet gick vi och handlade lite för att sedan komma hem till bombnerslaget igen. Så stökigt! Så vi tog en storstäd, vädrade ur hela lägenheten och nu är det fräscht igen. Tills imorgon i alla fall!
 
När städandet var klart höll vi på att dö av hunger, så vi började laga mat. Pasta Carbonara stog på menyn. Då smet Sipri ut på balkongen (dumma katt!) men vi fick tag i henne. Förutom en mindre hjärtattack så blev middagen superlyckad! Kan nog ärligt säga att detta var nåt av det godaste jag nånsin lagat, men jag glömde ta bild på det så ni får försöka föreställa er!
 
Efter maten har jag suttit och pluggelipluggat. Spelat in mig själv i garageband bland annat. Har försökt låta som en häst hur länge som helst men det går verkligen inte! För den som undrar så ska jag ha hästljudet i min virtuella miljö som jag gör som slutprojekt i kursen med samma namn. Sen spelade jag även in mig själv när jag pratade förvirrat om kalla kriget. Spännande.
 
SÅ; som sagt, en mycket produktiv dag. Imorgon är det vila. Vill inte. Och Dexter tar slut efter säsong 8. Jag vill typ gråta ögonen ur mig osv...