1 månad senare

 

Hejsan allihopa! Eller ja, om det är någon som ens är kvar här.. Haha ;) Har varit borta i ca. 1 månad av den enkla anledningen att jag inte har haft någon inspiration alls. Vill inte förpesta bloggen med meningslösa inlägg som går ungefär "idag åt jag det och sen träffade jag den personen". Jag vill lägga ner lite själ och tid på det här, så nu gör jag ett till försök!


Jag varnar er, för jag kommer troligen inte skriva varje dag och kanske inte heller jättemycket. Just nu väntar jag på att ett nytt och fint objektiv till min kamera ska komma hit. Beställde det i onsdags så jag bör ha det på måndag. Det är ett Sigma telezoom med macrofunktion. OJ VAD JAG HAR LÄNGTAT! Så, en hel del bilder har ni att vänta. Men det får bli efter helgen.


Kan ju även nämna att det kommer komma en helt ny och fräsch design, så fort jag orkar göra en! Det blir förhoppningsvis inom den närmsta veckan i alla fall, och tills dess får ni nöja er med den gamla. Jag ska ta lite nya bilder hade jag tänkt och försöka göra nåt "sommrigt".