Kameran är hemma

Jag sitter hos Simon just nu. Resten av hans familj är bortresta så vi ska vara kattvakter. Alltså är vi ensamma hemma i 4-5 dagar. Det är skönt men samtidigt tomt. Dock glömde jag min kamera hemma hos mig så det kommer vara tomt här på bloggen i alla fall vad gäller bilder.
 
Idag har jag varit hos läkaren och fick veta lite mer om vad som kommer hända, sen åkte jag och pappa och köpte en hårddisk till mig på NetonNet. Helt klart värt det, och nu kan jag äntligen göra backup av mina grejer igen! Efter det har jag bara sett på serier hela dagen. Roligt, eller hur? Har inte haft ork till någonting men det kanske inte är konstigt med tanke på att jag var uppe klockan 06:30 imorse.
 
Well, well. Linda kommer hit om en stund och ska se film med oss. Det blir väl trevligt i alla fall. Lite sällskap får vi allt! Innan det ska vi väl försöka hitta på nåt att äta. SÅ; nu drar jag!