Redan trött..

Det är helt sjukt hur min kropp ställer om sig! Här sitter jag, kl. 23:42 och skriver i min blogg. Svintrött är jag! För bara nån vecka sen var jag uppe till 2 varje natt och var jättepigg. Underligt. Men det är skönt ändå att min kropp ställer om sig så bra!

Jag och Simon var precis hemma hos Linda och såg på 50/50. Grym film! Lite väl snyftig i perioder men själva storyn var grym. Och jag älskar Joseph Gordon-Lewitt. Han är så fin! Aja, se den! Nu ska jag väl ta tag i mig själv och gå och lägga mig. Sova en stund. Imorgon ska jag ändå upp rätt tidigt och åka hem härifrån. Simon stannar, för imorgon ska jag och Jerry ha det trevligt ihop ;) Stan får se upp, för den är fan inte säker när vi är igång! Haha!

Okej, detta var ett rätt flummigt inlägg. Med det vill jag säga GODNATT!