I väntan på Jerry

Jag sitter hemma och tittar på skidor. För dom som känner mig betyder det att jag är extremt uttråkad. Skidor är inte min grej över huvud taget faktiskt. Jag väntar på Jerry som för tillfället befinner sig i Göteborg. Han är hos sin flirt och gosar, medans jag sitter här med min mamma utan någon form av kroppslig kontakt. Haha, jag låter riktigt deprimerad!

Aja, förhoppningsvis blir inte väntan jättelång. Ikväll ska vi käka tacos, dricka öl och förmodligen dra ut på krogen. Fast det snöar jättemycket... Så krogen kanske får vänta.. Well, hur det än blir så ska kvällen tillbringas med min fina vän. Han sa en rolig sak senast vi tränade: "Varför kan jag inte vara med dig utan att få ont i kinderna Sussen? Du gör mig så himla glad att jag bara skrattar hela tiden! Vi har så kul ihop!". Det är en bra beskrivning på våran vänskap. Ont i kinderna efter för mycket skratt!

-

Juholt avgick med omedelbar verkan btw. Jag gillade honom lite. Han var liksom charmig trots att han var så korkad. Hoppas dom sätter nån vettig som partiledare nu då!