Hemma från gymmet!



Det har varit en hektisk dag idag, haha! Den började med att tåget var försenat så jag kom försent till skolan. Det sög ju en del eftersom jag missade en ganska viktig lektion. Senare på dagen hade vi lite information om det individuella valet i trean. Så nu vet jag ungefär vilka kurser jag ska välja. Gött!

När jag kom hem tog jag en powernap på 30 minuter och sen åkte jag direkt till gymmet och mötte upp Jerry. Body Pump stog på schemat idag och vi var modiga så vi la på lite extra vikter. Fasen vad jobbigt! Efter det blev det återhämtning i form av smörgås med kaffe hemma hos Jerry. Och en hel del prat såklart! Vi träffar ändå varandra ganska ofta men varje gång vi ses har vi så mycket nytt att berätta, haha!

Känner mig lite som på bilden!

Sen åkte jag och hämtade pappa från gymmet och vi tog en sväng på Maxi. Som vanligt. Nu är jag hemkommen och ska hoppa in i duschen, sen ska jag skriva inlägget "Dag 2". Well, ni får hålla er i ytterligare nån timme!