Dag för dag

Okej, för att inte få torka igen så ska jag göra en lista åt er. Så kan ju eventuellt nya läsare få lära känna mig lite. Roligt va? Nja, inte jätteintressant tycker nog dom flesta. Men jag gör ett försök i alla fall :) Dag 1 kommer senare ikväll!

Dag 1
– Något jag inte gillar
Dag 2 – Min favorit bok / film
Dag 3 – Detta ångrar jag
Dag 4 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med...
Dag 5 – Det här får mig att gråta
Dag 6 – Mina favoritskor
Dag 7 – 2 personer som är väldigt viktiga för mig
Dag 8 – Något som är väldigt viktigt för mig
Dag 9 – En plats jag vill besöka
Dag 10 – Min önskelista
Dag 11 – Mina styrkor
Dag 12 – Favoritmotto
Dag 13 - Mina drömmar
Dag 14 - 10 saker jag vill göra innan jag fyllt 30
Dag 15 - Min drömresa
Dag 16 - Något jag önskar jag gjorde oftare
Dag 17 - Mina rädslor
Dag 18 – Min familj
Dag 19 – Det här åt jag idag
Dag 20 - Om jag vann 10 miljoner