Dag 8 – Något som är väldigt viktigt för mig

Jag fick tänka ordentligt på den här, men har i alla fall kommit på en sak! Det är väldigt viktigt för mig att känna att jag får den platsen jag vill ha när jag sover. Oftast går det bra att sova två personer i en 90-säng men vissa nätter klarar jag det inte. Därför ligger det en madrass i Simons rum om jag skulle behöva mer plats och i mitt rum finns det en soffa man kan sova på. Jag har så underliga saker för mig, haha! Som tur är så stör sig inte Simon på det. Han vet ju att det inte handlar om att jag inte vill sova brevid honom. Det handlar om mig och mitt konstiga beteende, haha!

En annan sak som är väldigt viktig för mig är min gosedjurskanin "Ninis" som jag fick när jag föddes. Kommer inte riktigt ihåg vem som gav mig honom, men Ninis har varit min vän genom hela livet. Nu ligger han dock inte i sängen längre utan han sitter på soffan. Och nej, man blir aldrig för gammal för gosedjur!