Dag 7 – 2 personer som är väldigt viktiga för mig

Min fästman, Simon. Han är en av dom få som verkligen känner mig. Han vet hur han ska handskas med mig och han dömer mig inte trots mina snedsteg som jag gör ibland. Jag känner verkligen att jag kan dela allt med honom och jag vill spendera resten av mitt liv med honom. Jag vill se världen tillsammans med honom och jag älskar honom otroligt mycket. Det känns nästan lite som att han har räddat mig ur den dåliga situationen jag var i när vi blev ihop. Om du läser detta baby, jag älskar dig precis som jag säger varje dag. Du är allt för mig <3


Sen tänkte jag vara lite mainstream och välja min mamma, inte en vän. Jag och mamma har tagit oss igenom många svårigheter tillsammans och jag är så glad att hon alltid finns vid min sida och stöttar mig. Hon behöver inte ens säga något, bara lyssna. Och det gör hon verkligen. Hon hör allt jag säger, och nästan allt jag tänker också för den delen. Det hör väl till ett mor/dotter-band att det är så men det är ändå speciellt för mig. Hade jag inte haft henne så är det många saker som hade varit jobbigare än dom är. Hon är den bästa mamman jag kan tänka på och hon är inte rädd för att säga vad hon tycker. Det har gjort mig arg många gånger, men till slut har jag alltid insett att hon har rätt. Kanske borde jag lyssna mer på henne? Älskar dig mamma <3 (har tyvärr ingen bild på henne då hon vägrar att vara med på kort)